Transmitem din universul online o informaţie via Auoblog.nl, care la rându-i a preluat informaţia de la Top Rider. De obicei, când informaţiile şi pozele încep să curgă “pe surse”, adevărul nu e departe de realitate.
Şi când realitatea face parte din universul nostru BMW, atunci lucrurile sunt şi mai bune şi mai gustoase. De obicei, când se anunţă un BMW nou, artiştii 3D deschid calculatoarele, fanii încep şi comentează pe bloguri şi Doamne fereşte! să spui ceva rău despre “noul” BMW că vei fi proscris din orice mediu. Sunt 3 tipuri de ultraşi care nu rebuie atacate în lumea maşinilor. Cei BMW, Audi şi Mercedes. În rest, merge orice, fanatismul pentru Skoda şi Renault nu există. Însă cu admiratorii tripletei premium Made in Germany, nu te pui şi punct
BMW urmează să lanseze ultima maşină importantă în 2017, în cel ami scurt timp. Dacă aveam o viziune care ne-a tot urmărit de ceva timp şi ne-a spus că noul X2 de la BMW va fi un fel de X1, acum ne-am confirmat viziunea şi că nu suntem nebuni. De azi, BMW are toate X-urile posibile. Singurul care a mai rămas e la Apple. Şi un X9 care, cine ştie, va veni şi el curând.
Chiar dacă X2=X1, trebuie să recunoaştem identitatea BMW incontestabilă. Bineînţeles că maşinile nu sunt 1:1, Xerox, indigo. Sunt mici diferenţe care până la urmă trebuie să dea şi desoebirea dintre clase, preţuri şi putere. Nu există niciun detaliu tehnic despre motoare, transmisii, nici măcar dimensiunile nu le ştim. Platforma va fi probabil noua CLAR (Cluster Arhitecture) pe care BMW o foloseşte la ultimele modele. Seriile 3, 5, 6 şi 7, precum şi Seria X va trece treptat în funcţie de lansările modelelor la acest nou şasiu scalabil. Aşteptăm şi motoare din gama X1, de la 16d (116 cai) până la 25i de 230 de cai. Preţurile unui BMW X1 sunt între 30 şi 45.000 de euro.
Probabil că mai sunt ore sau cel mult zile până caând vom avea absolut toate detaliile ca să luăm hotărârea dacă acest X2 are rost sau dacă X1 ar fi fost destul în gama producătorului BMW.
Autor Alexandru Banu