Primăria reface trotuarele de pe Pasajul Ciurel după ce s-a făcut de râs. Imaginile cu autobuzele care urcă pe trotuar pentru că nu au loc pe breteaua care face legătura între Șoseaua Virtuții și Splaiul Independenței au devenit virale.
Trotuarul de pe una dintre bretelele Pasajului Ciurel a fost demolat miercuri, după ce în spațiul virtual au apărut imagini cu autobuze ale STB care nu au loc suficient să facă virajul spre dreapta. Pentru a urca pe pasaj, șoferii STB erau nevoiți să urce cu roțile pe trotuar – punând în pericol pietonii. De asemenea, la coborâre, autobuzele erau nevoite să se încadreze mai larg, intrând pe contrasens.
În după-amiaza zilei de 20 septembrie, la o zi după inaugurare, un șofer a filmat cum un autobuz al liniei 601 urcă cu greutate breteaua spre Pasajul Ciurel. Acesta este nevoit să abordeze virajul de pe breteaua de urcare mergând cu roțile de pe partea dreaptă pe trotuar. Banda de pe sensul său de mers pe acea bretea pare să fie mult prea îngustă.
La nici două săptămâni după darea în folosință a pasajului, se fac deja lucrări de refacere a unor porțiuni, mai precis bretelele care au fost construite prea înguste pentru autovehiculele cu gabarit mai mare. Acest lucru a fost confirmat de un reprezentant al constructorului, care a declarat pentru G4Media.ro că „acum se realizează banda de extindere a Șoselei Virtutii pe sensul Crângași – Lujerului din zona nodului (pe sensul celălalt este deja executată), iar breteaua în discuție se va racorda la șoseaua extinsă. Inițial breteaua era racordată temporar la situația existentă, pentru a se asigura funcționalitatea nodului Virtuții până la definitivarea lucrărilor de termoficare/canalizare”.
Noua construcție a stârnit controverse încă de la inaugurarea din 19 septembrie. Denumit ironic „cel mai scump viraj la stânga din istorie”, podul le dă mari bătăi de cap celor care locuiesc pe malul stâng al Dâmboviței. Aceștia sunt nevoiți să ocolească pe la Piața Crângași pentru a ajunge în Șoseaua Virtuții.