Prima schiţă oficială cu Hyundai i40 Sedan
După ce coreenii au bulversat lumea prin
coupe-ul în 4 uşi Hyundai Sonata (care, pentru moment, nu este
adus oficial în Europa), s-au hotărât să atace clasa medie
cu noul Hyundai i40, care, mai întâi, a fost inaugurat în
versiunea de caroserie break. Acum, însă, a venit rândul versiunii
Hyundai i40 Sedan să fie prezentată oficial.
Până la momentul culminant al inaugurării de la Salonul Auto
Barcelona 2011, la jumătatea lunii mai, coreenii ne oferă
un mic preview, printr-o schiţă oficială. Care reuşeşte să
ne ofere o imagine destul de clară a noului model, mai ales că este
vorba chiar de partea dorsală, care diferenţiază această variantă
de
i40 Wagon.
La fel ca breakul, Hyundai i40 Sedan este conceput la
centrul de cercetare şi dezvoltare Hyundai din
Russelsheim, adoptând noul limbaj de design „sculptură
fluidă”. De altfel, pentru un ochi neantrenat, va fi foarte uşor de
făcut confuzia între Hyundai i40 Sedan şi modelul inferior
Hyundai Elantra.
Hyundai i40 Sedan va oferi un interior foarte spaţios, având
un ampatament de 2,77 metri şi dimensiunile cele mai
generoase din clasa sa pentru cap, umeri şi picioare.
Coreenii ne atrag atenţia asupra înaltului standard de calitate
aplicat noului model, care promite să rivalizeze chiar cu modele
premium, deşi gama de preţuri se anunţă foarte avantajoasă.
Principalii concurenţi de pe piaţa europeană pentru Hyundai i40
vor fi Ford Mondeo, Mazda6, Opel Insignia, Peugeot 508, Renault
Laguna şi Latitude, Toyota Avensis sau Volkswagen Passat. Faţă de
toate acestea, noul Hyundai i40 se anunţă ca o prezenţă
spectaculoasă din punct de vedere al designului, rămânând
să convingă publicul prin motorizări şi caracteristici
dinamice.