Veţi spune că nu e mare scofală să transformi o maşină de genul lui Nissan Leaf într-o limuzină cu ampatament mare – doar şi studenţii români s-au ocupat de un Duster, pe care l-au transformat într-un birou mobil în stil limuzină…
Pe de altă parte, e prima oară când un specialist în „stretch limos” se ocupă de transformarea unei maşini electrice într-o limuzină Leaf XXL. Evident, s-a apelat la cunoscuta reţetă a tăierii caroseriei şi adăugării unui segment între portiere, maşina având acum lungimea mai mare cu 1,20 metri.
În interior pasagerii beneficiază de un tratament în stil BO$$, cu o banchetă suplimentară în sens invers faţă de direcţia de mers, tapiţerie din piele, inserţii din lemn, geamuri fumurii, o iluminare interioară atent concepută, precum şi oglinzi care creeză impresia de spaţiu mult mai mare.
La nivelul propulsiei nu s-a interveni, maşina beneficiind de acealşi motor electric de 109 CP, însă, o dată cu creşterea masei, este de aşteptat ca autonomia maximă de 145 km să scadă sub 100 km. În contrapartidă, aceasta este prima limuzină care va rula într-o linişte deplină şi care se va lăuda cu zero emisii CO2 sau de orice alt fel. O limuzină cu adevărat… electrizantă, nu?
Nissan Leaf Limo – prima limuzina masina electrica de pe tare.ro