Cea de a doua generație a lui Volvo XC90 a adus multe îmbunătățiri față de modelul pe care l-a înlocuit. În prezentarea noastră veți afla de ce XC90 ar putea fi SUV-ul ideal.
Mașina de astăzi este un Volvo XC90, model 2022 în echiparea sa de top, cu multe opționale. După cum probabil știți, Volvo XC90 a suferit un facelift care aduce câteva modificări estetice. Bara față, bara spate, dar și grila frontală au fost modificate. În rest, este cam același SUV de clasă mare. De asemenea, și gama de motoare a fost actualizată, la fel și nomenclatura acestora. Modelul de față are un motor diesel mild hybrid B5, de 2,0 litri și 235 de cai putere. Cutia este una automată cu opt rapoarte.
La exterior, mașina este finisată într-o nuanță de alb numită Crystal White. Echiparea de top include și o mulțime de accente cromate, iar jantele au dimensiunea de 21 de inch. Mașina are și suspensie pneumatică, o opțiune care a costat 2500 de euro.
Acest Volvo XC90 are 7 locuri individuale. Portbagajul este unul încăpător, iar cu toate cele 7 scaune ridicate ai la dispoziție 314 litri pentru bagaje. Dacă rabatezi ultimele două rânduri de scaune, volumul total pentru bagaje se apropie de 2000 de litri. De asemenea, portbagajul are acționare electrică, dar și hands-free. Astfel, îți treci piciorul pe sub bara de protecție, iar el se închide sau se deschide.
În spate există 3 scaune individuale, îmbrăcate în piele. Acest exemplar este dotat cu climă și pentru pasagerii spate. Aceasta poate fi controlată prin intermediul unui ecran tactil montat pe consola centrală. Avansând, ne mutăm pe locurile din față. Este de precizat că în această mașină nu veți găsi materiale ieftine. Totul este acoperit cu piele, lemn și plastic moale la atingere. Sistemul audio este furnizat de Harman Kardon. Mai există încă unul, cel de top. Acela este de la Bowers & Wilkins și costă pușin peste 3000 de euro. Vorbind de materiale premium: selectorul cutiei de viteze este din cristal.
Scaunele sunt confortabile, dar și foarte sigure. În caz de accident, ele au incorporat un amortizor. Acesta preia forța impactului, astfel scade riscul de răni provocate coloanei vertebrale. Bordul este acaparat de cele două ecrane. Unul servește rolul de instrumentar de bord. Celălalt este cel al sistemului de infotainment, care este dispus vertical.
Mai multe informații puteți afla în clipul de mai jos.