Preţurile noului Porsche Cayenne în Romania
din toată gama. Pentru 2010, aşteptările sunt ceva mai
mari, fiind situate la un nivel de 85 de unităţi. Din aceste 85 de
maşini, Porsche speră ca 60 de unităţi să fie asigurate de
noul Cayenne, lansat astăzi oficial pe piaţa auto din
România. Se aşteaptă ca peste 60% din volumul de Cayenne
comercializate în România să fie acoperit de versiunea diesel.
Cinci versiuni vor fi disponibile în România pentru noul
Cayenne, cel mai ieftin fiind modelul V6 aspirat,
de 300 CP, cu cutie manuală în şase trepte, cu un
preţ de pornire de 59.920 euro cu TVA. Cutia de
viteze automată, de acum cu opt rapoarte, nu costă în plus, putând
fi comandată doar pentru acest model, în rest fiind oferită în
standard pentru toate celelalte versiuni.
Un Cayenne Diesel de 240 CP şi 550 Nm, costă în
echiparea de bază 64.248 euro cu TVA iar un
Cayenne S de 400 CP şi 500 Nm, 77.742 euro. Primul
hibrid de serie Porsche, Cayenne S Hybrid, cu motor V6 pe benzină
de 3 litri şi 333 CP plus un motor electric de 47 CP, are un preţ
de pornire de 83.852 euro.
Vârful de gamă de 4.8 litri, 500 CP şi 700 Nm,
Cayenne Turbo are un preţ de pornire de 121.914 euro cu
TVA.
arhi-completă. Printre acestea se regăsesc şi dotări care vor face
deliciul adevăraţilor pasionaţi Porsche. Butucul roţii
inscripţionat cu sigla Porsche în culori costă 167 euro, iar un set
de jante cu diametrul de 21 de inch, plus extensii pentru
aripi, costă între 3.143 şi 4.988 euro, în funcţie de
echiparea pentru care sunt comandate. Cu cât echiparea de start a
maşinii este mai scumpă, cu atât preţul opţionalelor este mai
mic.
Vopseaua metalizată costă 1.058 euro iar o culoare specială
2.460 euro. Farurile bi-xenon adaptive sunt standard doar
pentru echiparea Turbo, în rest costul lor este de 1.772 euro
pentru oricare dintre echipări. Sistemul easy-entry, cu cheie în
forma unei Panamera, este opţional pentru toate echipările şi costă
1.132 euro. Emblema Porsche imprimată pe tetierele
faţă/spate costă 418 euro iar plafonul îmbrăcat în
Alcantara 2.067 euro.
Sistemul Porsche Active Suspension Management costă
1.599 euro iar dacă include şi suspensie pneumatică preţul
creşte la 3.616 euro. Şasiul adaptiv P.D.C.C. nu este disponibil
pentru Diesel şi Hybrid şi costă 3.321 euro. Direcţia Servotronic
costă 271 euro iar sistemul de frânare cu discuri ceramice are un
preţ de 8.304 euro sau 9.005 euro pentru Turbo. Protecţia
suplimentară pentru off-road costă 1.180 euro iar sistemul de
evacuare sport disponibil doar pentru Cayenne şi Cayenne S costă
2.694 euro.
Sistemul audio de top, Burmester, preluat de pe Panamera costă
3.653 euro pentru Turbo sau 4.909 euro pentru celelalte echipări.
Sistemul audio Bose costă 1.396 euro.
Rămâneţi alături de ProMotor pentru primul test cu noua
generaţie de Porsche Cayenne, pe care o vom testa în premieră
naţională la sfârşitul acestei săptămâni.