Completând gama de modele cu picioare mai înalte din producătorului francez, Kadjar vine cu un pachet ispititor pentru clienţii Renault pentru care Captur este un pic prea mic, iar Koleos este mai mult decât îşi doresc ei.
Nu vă mai împuiez capul cu informaţii pe care deja le-am menţionat cu ocazia primului nostru contact cu cel mai nou SUV Renault, mă voi rezuma doar la lista de preţruri cu care Kadjar se prezintă în ţara noastră.
În versiunea entry-level (LIFE, cu motorizare TCe 130 şi cutie manuală cu şase trepte), Kadjar pleacă de la 18.200 €, preţ care include TVA. TCe-ul cu 130 de cai-putere şi cutie manuală cu şase trepte este singura motorizare pe benzină disponibilă la debut.
În versiunea de echipare ZEN (care include card de acces, aer condiţionat pe două zone, senzor pentru lumină şi pentru ploaie, volan îmbrăcat în piele şi senzori de parcare faţă şi spate) TCe 130 vine cu etichetă de preţ de 19.800 €, în timp ce versiunea de echipare INTENS porneşte de la 23.300 € şi vine cu jante de 19 inci, tapiţerie piele/textil, faruri cu LED, oglinzi electrice, banchetă spate modulară, sistem multimedia R-Link 2 cu ecran de 7 inci, fază lungă automată, asistent de păstrare al benzii, asistent pentru unghi mort, cameră pentru marşarier, sistem de recunoaştere a semnelor de circulaţie şi sunt sigur că mi-au mai scăpat câteva).
Versiunile diesel sunt, aşa cum era de aşteptat, un pic mai scumpe, entry-levelul LIFE cu dCi cu 110 cai-putere şi manuală cu şase trepte plecând de la suma rotundă de 20.000 € şi ajungând până la 27.750 € în cazul versiunii INTENS, cu dCi 130 şi 4×4. Tracţiunea integrală este disponibilă doar pentru motorizarea dCi 130 cu transmisie manuală cu şase trepte.
Garanţia standard este de 3 ani sau 100.000 de kilometri, cu 6 ani garanţie anticoroziune.