Preţurile din România pentru Honda CR-Z
Sâmbătă, 15 mai, Honda Trading România a lansat pe piaţa
locală noul model hibrid Honda CR-Z,
un coupe-hatch cu 2+2 locuri şi, atenţie, transmiei manuală, o
premieră pentru o maşină hibridă.
Deşi în Europa CR-Z este oferit cu trei variante de echipare,
în România modelul va avea parte doar de echiparea „Top”, iar
preţul de vânzare va fi de 20.980 euro fără TVA, adică
24.966 euro cu TVA. Deocamdată, nu se pune problema dacă
vorbim de un preţ mic, mare sau corect, deoarece Honda CR-Z va fi o
maşină foarte rară pe şoselele de la noi: din cauza cererii foarte
mari din Japonia şi de pe celelalte pieţe importante europene,
doar 10 exemplare sunt alocate României în
2010.
La prima vedere, maşina arată foarte reuşit în realitate, având
un design clar dedicat tinerilor nonconformişti – se poate spune,
fără a exagera, că este un frate mai mic al lui Honda Civic, un model care a făcut furori în
clasa compactă datorită designului de OZN. Interiorul lui CR-Z
continuă ideea de aspect futurist, la fel ca în cazul lui Civic,
postul de conducere beneficiind de o ergonomie bună şi materiale
foarte bune calitativ.
Având o lungime de 4,1 metri şi un ampatament de 2,43 metri,
Honda CR-Z se prezintă ca un coupe-hatch foarte
compact, cu un portbagaj mic (între 214 şi 382 de litri)
şi o banchetă spate foarte puţin încăpătoare pentru două persoane.
Practic, este un coupe care va satisface nevoile a doi pasageri
tineri, cu o situaţie materială bună şi un respect mare pentru
natură – CR-Z consumă doar 5 litri/100 km în medie, iar emisiile de
CO2 se cifrează la numai 117 g/km.
Nivelul de echipare „Top”, care va fi
oferit în România pentru Honda CR-Z, este bogat, nelipsind sistemul
de control al stabilităţii VSA, jantele de 16″ din aliaj,
climatizarea automată sau farurile Xenon – detaliile echipamentelor
standard, mai jos.
În curând, impresiile Promotor despre cum este şi
cum merge noua Honda CR-Z. Rămâneţi pe
promotor.ro!