Preț mic, probleme mari? Ce a descoperit un bărbat după ce și-a cumpărat un Audi A3 la licitație?

Autor: David Andrei 30 oct. 2020 Știri auto

A cumpărat un Audi A3 din 2006 la licitație și s-a bucurat că nu a dat bani mulți pe el. Când a ajuns acasă cu mașina, și-a dat seama ce defecțiuni are.

GALERIE FOTO

Un tânăr britanic, specializat în reparații auto, și-a cumpărat un Audi A3 la licitație. “Scoate fum și nu pornește”, scria în descrierea mașinii cu motor turbo 2.0 TFSI, cuplat la o transmisie manuală și la un sistem de tracțiune integrală quattro.

În anunț, vânzătorul scria că modelul a parcurs doar 115.000 de mile (185.074 kilometri), spune cumpărătorul. Dar urmele de uzură din cabină arată că, cel mai probabil, distanța parcursă este, de fapt, mult mai mare. Pielea de pe volan și de pe fețele ușilor este roasă și crăpată. Dar bănuiala este confirmată de tester, pentru că acesta arată arată 192.610 kilometri în 2018. Tranzacția s-a făcut doi ani mai târziu.

Mașina intrase în licitație cu un preț de pornire de 1.000 de lire sterline. El a cumpărat-o pentru 700 de lire. Nici livrarea nu l-a costat mare lucru, pentru că mașina era depozitată în apropiere de casa sa.

Compacta prezintă o avarie minoră pe bara față, dar aceasta se poate remedia fără costuri prea mari.

Testerul indică mici erori, dar nimic care ar putea bloca funcționarea motorului. Așa că, cel mai probabil, este vorba despre o problemă de ordin mecanic. Și nivelul uleiului pare în regulă, iar cureaua transmisiei nu este prea uzată.

Motorul vechiului Audi A3, cumpărat la licitație, pornește din prima încercare, dar scoate fum

Motorul vechiului Audi A3 cu motor 2.0 TFSI pornește. Dar iese fum gros e sub capotă. Specialistul urcă mașina pe elevator și observă că o parte din scut lipsește, iar partea rămasă este legată cu sfoară. E un semn că un mecanic a verificat deja problema, dar nu a reușit să o rezolve.

A dat jos conducta de admisie, care era plină de mizerie. A observat și scurgeri majore de ulei. Noul posesor suspectează o problemă la turbină. Are câteva piese de înlocuit, dar se aștepta la astfel de investiții în momentul în care a cumpărat mașina cu doar 700 de lire sterline. „Probabil nu îmi voi recupera banii atunci când voi vinde mașina”, concluzionează el.

VIDEO:


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide