Premiu de excelenţă pentru Toyota
Certificarea vine ca urmare a implementării programului
„Toyota Customer Service Management (TSM)” şi a
unei evaluări realizate de către Toyota Motor Europe la Toyota
Bucureşti Nord, timp de un an.
Programul va fi extins astfel încât, până la finalul anului
2011, toate cele 17 ateliere de tinichigerie-vopsitorie Toyota de
la nivelul ţării să fie certificate TSM Tinichigerie-Vopsitorie.
Recunoaşterea standardelor internaţionale se traduce în
servicii şi reparaţii de calitate superioară, cu
beneficii pentru clienţi şi pentru parteneri – asiguratori,
furnizori şi reparatorii autorizaţi Toyota.
„Toyota are principii simple şi clare dupa care s-a ghidat de-a
lungul vremii. Unul dintre acestea este: clientul pe primul loc.
Toate proiectele noastre au un singur obiectiv – acela de a garanta
satisfacţie deplină pentru clienţi şi pentru parteneri. Prin
certificarea pe care am primit-o astăzi, pentru îndeplinirea
Standardelor Europene în Tinichigerie – Vopsitorie, îi asigurăm pe
clienţii noştri că vor pleca şi mai mulţumiţi de la service-ul
Toyota, iar partenerilor le garantăm o şi mai mare transparenţă şi
operativitate în toate acţiunile ce ţin de colaborarea cu noi”, a
declarat Radu Petrescu, Director After Sales Toyota România.
La nivel naţional, peste 6.000 de maşini trec lunar prin
unităţile service Toyota, peste 1.400 dintre acestea necesitând
reparaţii de tinichigerie-vopsitorie. Toţi reparatorii
autorizaţi Toyota participă şi în programul european „Complete
Customer Satisfaction (CCS)”, ce masoară gradul de satisfacţie a
clienţilor. În atelierele în care programul TSM Tinichigerie –
Vopsitorie abia a început, media scorurilor obţinute este de 80,1%.
Prin comparaţie, la Toyota Bucureşti Nord, atelierul certificat
TSM, rezultatul este 98%.