Porsche Taycan se pregătește să primească o versiune facelift în 2023
Lansat pentru prima dată în 2019, Porsche Taycan se pregătește să primească o versiune facelift la finalul anului următor, noul model fiind deja surprins în teste pe șoselele din Germania. Cel mai probabil, Taycan facelift va ajunge pe piață pe parcursul anului 2024.
Așa cum ne-au obișnuit de-a lungul timpului, germanii de la Porsche aduc pe piață o versiune facelift la patru ani de la lansarea unui model, la opt ani distanță urmând să fie lansat un model complet nou. Taycan a fost pus în vânzare pentru prima dată la sfârșitul anului 2019, ceea ce înseamnă că un facelift va apărea cel mai probabil la sfârșitul anului viitor sau, cel mai târziu, la începutul anului 2024. Totodată, următoarea generație Taycan este programată pentru lansare în 2027.
Modelul electric va primi o actualizare stilistică minoră, constructorul german preferând să nu opereze prea multe modificări din punct de vedere al designului. Astfel, putem observa niste blocuri optice de dimensiuni ceva mai generoase și un design ușor actualizat al barei de protecție. Cel mai probabil, nici la nivelul habitaclului nu vor exista modificări substanțiale. Versiunea actualizată a sedanului electric a putut fi văzută recent în teste pe șoselele din Germania.
Nu sunt așteptate surprize nici la capitolul performanțe, Taycan facelift urmând să aibă cifre tehnice similare cu cele pe care le știm deja de la versiunea actuală. Același lucru este valabil, cel mai probabil, și în ceea ce privește autonomia versiunii actualizate.
Am putea vedea o versiune mai puternică decât Turbo S
Odată cu lansarea facelift-ului pregătit pentru Taycan, Porsche ar putea prezenta și o versiune Turbo GT, denumire pe care o cunoaștem deja de anul trecut de la modelul Cayenne. În cazul în care acest zvon s-ar adeveri, Turbo GT ar urma să urce în gamă peste Turbo S, care pentru moment este cea mai rapidă mașină electrică de pe Nurburgring. Cel mai probabil, Turbo GT ar urma să fie echipat din punct de vedere tehnic cu un sistem de motorizare capabil să dezvolte peste 1.000 de cai putere.
Sursa: InsideEVs