Porsche Cayenne S Hybrid
este în prezent singurul Porsche produs în serie largă care
beneficiază de propulsie hibridă. Nu pentru mult însă, pentru că
germanii vor să vină cu aceeaşi soluţie şi pentru Porsche Panamera.
Şi când spunem aceeaşi, ne referim la aceeaşi combinaţie, adică
motorul V6 de 3.0 litri
cuplat cu un motor electric.
În total cele două unităţi
oferă 380 CP şi un cuplu de 580 Nm, motorul cu ardere
internă contribuind cu 333 CP şi un cuplu de 440 Nm între 3.000 şi
5.250 rpm, iar unitatea electrică cu restul de 47 CP şi
dezvoltă un cuplu de 300 Nm încă de la 1.150 rpm (atenţie, cuplul
nu se însumează). În Cayenne această colaborare între termic şi
electric este foarte interesantă, SUV-ul avem un consum mediu de
8,7 litri la 100 km şi
atinge 100 km/h în 6,5 secunde.