Faceliftul aplicat limuzinei Porsche Panamera a ajuns şi la versiunea cu motor diesel, iar odată cu el a venit şi un propulsor mai puternic, despre care oficialii companiei germane spun că este complet nou.
Astfel, vechiul propulsor diesel V6 de 3,0 litri, care producea 250 CP, a fost înlocuit tot cu un V6 de 3,0 litri, dar care dezvoltă 300 CP. De asemenea, cuplul motor a crescut cu 100 Nm şi a ajuns la 650 Nm în Porsche Panamera diesel facelift.
Bineînţeles, creşterea puterii înseamnă şi o creştere a performanţelor pe şosea. Acceleraţia de la zero până la 100 km/h durează 6,0 secunde (6,8 secunde înainte de facelift), iar viteza maximă a crescut de la 244 km/h la 259 km/h.
În acelaşi timp, consumul mediu de combustibil a crescut de la 6,3 l/100 la 6,4 l/100 km, iar lista echipamentelor standard include, pentru prima dată, sistemul Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+) – care vine cu un diferenţial spate blocabil.
Potrivit Porsche, sistemul PTV+ îmbunătăţeşte agilitatea şi precizia direcţiei, precum şi stabilitatea maşinii la viteze înalte şi la accelerarea la ieşirea din curbe.
O altă noutate pentru Porsche Panamera Diesel este folosirea unui turbocompresor răcit cu apă, care a permis creşterea presiunii de la 2,5 bari la 3,0 bari.
Porsche Panamera Diesel facelift va fi prezentat la Salonul Auto Frankfurt 2013 şi va fi pus în vânzare în ianuarie 2014.