Porsche este cel mai recent nume mare din industria auto care își anunță intrarea în lumea NFT-urilor. Constructorul a prezentat la mijlocul acestei săptămâni în cadrul evenimentului Art Basel din Miami, Florida, o colecție de imagini digitale care prezintă modelul 911.
Despre NFT-uri s-a vorbit din ce în ce mai mult în ultima vreme, în special după ce artistul grafician cunoscut sub numele de Beeple a vândut una dintre lucrările sale digitale în cadrul unei licitații cu un preț de-a dreptul incredibil, și anume 69 de milioane de euro.
NFT-ul reprezintă un “jeton non-fungibil”, adică un produs artistic în format digital care poate fi tranzacționat prin intermediul blockchain-ului. Produsul artistic despre care vorbim este unul unic, care nu poate fi înlocuit, de aici provenind și valoarea acestor NFT-uri.
“Operele de artă NFT ne permit să proiectăm ideile noastre despre luxul modern și despre marca Porsche în lumea digitală”, a declarat la Miami Detlev von Platen, membru în consiliul de administrație Porsche în cadrul departamentului de Vânzări și Marketing.
Porsche și-a anunțat acum intrarea în această lume a NFT-urilor, constructorul auto colaborând în această direcție cu artistul 3D Patrick Vogel și cu studioul sau ALT/SHIFT. Cei care își doresc unul dintre NFT-uri pot face o selecție ținând cont de o temă de bază pentru mașina lor: Lifestyle, Performance sau Heritage. Toate au la bază un singur model, și anume Porsche 911. Până în prima lună a anului viitor, Porsche își propune să aibă disponibile 7.500 de NFT-uri în colecția sa, potrivit Motor1.
Cei care își doresc să își achiziționeze astfel de NFT-uri din colecția Porsche trebuie să știe că vor putea cumpăra cel mult trei de persoană. Doritorii pot vizualiza mașina în lumea virtuală prin intermediul unei randari în Unreal Engine 5.