Plouă cu pasaje la Sectorul 3. Planurile primarului Negoiță includ realizare a nu mai puțin de 6 pasaje, un pod și o parcare subterană de mare capacitate. Cât de realizabile sunt toate în acest mandat rămâne încă de văzut.
„Primăria Sectorului 3 îşi propune să realizeze obiectivul de investiţii Interconectarea sistemelor de transport auto în zona Drumul între Tarlale, prin construirea unui pasaj suprateran, exclusiv rutier, care are rolul de a degreva intersecţia Drumul între Tarlale şi Bulevardul Theodor Pallady, precum şi amenajarea la sol aferentă acestuia, inclusiv reorganizarea circulaţiei în zona intersecţiei cu sens giratoriu”, se arată într-o postare pe pagina de Facebook a Primăriei Sectorului 3.
Principalele scopuri al investiţiei sunt reducerea timpului de deplasare a autovehiculelor care tranzitează zona şi diminuarea poluării. Proiectul este evaluat la peste 31 de milioane de lei şi a obţinut deja mai multe certificate şi avize.
În aceeași zonă de intrare în București, Primăria sectorului 3 mai are ca obiective lărgirea străzii Drumul între Tarlale la două benzi pe sens și construirea unui pasaj în zona Șos. Gării Cățelu- Industriilor- Drumul Între Tarlale. De asemenea, Robert Negoiță își propune realizarea unui pasaj în zona complexului IKEA de pe bd Theodor Pallady pentru fluidizarea traficului. Toate aceste proiecte au deja certificatele de urbanism aprobate, urmând ca lucrările să înceapă după relocarea rețelelor de utilități don zonele respective.
Planurile primăriei sectorului 3 mai includ realizarea a două pasaje subterane pe șoseaua Mihai Bravu, la intersecțiile cu Calea Vitan, respectiv bd. Camil Ressu. Acestea au ca obiectiv fluidizarea traficului pe una dintre cele mai importante artere ale Bucureștiului.
În afară de aceste proiecte care arată bine în schițe, dar care ar putea să fie greu de finalizat, Robert Negoiță mai lucrează la proiectul său de suflet – reconfigurarea completă a bulevardului Unirii, între Piața Alba Iulia și Piața Unirii. Planurile includ relocarea completă a circulației autovehiculelor în subteran și construirea unei parcări subterane gigantice în Piața Unirii, cu 2.500 de locuri de parcare. Actualul bulevard ar urma astfel să fie transformat astfel în zonă pietonală.