„Avem multe semnale care arată frauda în acest domeniu de activitate. De multe ori şoferul păgubit nu beneficiază de maşină la schimb, chiar dacă service-ul a facturat-o către societatea de asigurare, spre decontare. În acelaşi timp, salutăm service-urile auto care demonstrează că pot efectua lucrări de calitate la preţuri corecte. Atragem atenţia, însă, că există riscul ca din cauza practicilor abuzive, cei aproximativ 6 milioane de consumatori din piaţa asigurărilor obligatorii să fie afectaţi printr-o eventuală creştere a tarifelor”, a declarat Vasile Ştefănescu, preşedintele COTAR.
COTAR transmite că unele service-uri auto încearcă să obţină un profit incorect, prin tarife foarte mari şi prin introducerea spre decontare a unor facturi nejustificate ca valoare, către companiile de asigurări, pentru plata maşinilor de schimb, în vederea compensării dreptului de folosinţă a autovehiculului avariat, iar aceste costuri nejustificate vor avea un impact negativ asupra preţului poliţelor de asigurare.
Sursă: Gandul.info