Peugeot Total ocupă două locuri pe podium la Le Mans 2011
Pe măsură ce se apropie ultima parte a traseului, ploaia începe
să cadă cu putere. Este ora 12:20. pilotul maşinii Peugeot cu
numărul 8 face o mişcare îndrăzneaţă: echipează maşina cu anvelope
mixte, în timp ce toate celelalte maşini au slick-uri. Simon
Pagenaud continuă cursa cu slickuri, riscând, ceea ce ajută
monopostul cu numărul 9 să recupereze terenul pierdut în favoarea
liderului
Lotterer (Audi Nr. 2).
Pe măsură ce ploaia devine tot mai deasă, Simon Pagenaud pare a
fi singurul care se adaptează rapid condiţiilor. În doar câteva
ture, pilotul masinii cu numărul 9 reuşeşte să recupereze aproape
un minut fa.ă de masina Audi. Au mai rămas o oră si jumătate din
cursa de la Le Mans edi.ia 2011, iar cele două masini sunt
despăr.ite de doar15 secunde.
Este ultima oră de cursă, iar tensiunea devine aproape
palpabilă. Audi R18 se opreste la 14:06, Lotterer fiind nevoit să
meargă la pit-stop, în timp ce Simon Pagenaud recuperează cele
3’28” secunde. Apoi, Audi Nº2 si Peugeot N9 ajung la ultima oprire
în acelasi timp, însă Audi continuă cursa cu anvelope noi. Doar 8
secunde îi despart pe cei doi înainte cu 30 minute de sfârsitul
acestei ediţii a cursei. Simon Pagenaud ajunge la final cu doar 13
secunde în urma masinii Audi Nº2, pilotată de Lotterer. Cele două
masini au rămas în cursă pe toată durata acesteia, timp de 24
ore.