Peugeot – Schimbare de strategie
Producătorul francez are ambiţii mari pentru 2015: vrea
să urce 3 poziţii în clasamentul mondial, până pe locul 7,
să se poziţioneze ca lider în ceea ce priveşte designul auto şi să
asigure cele mai bune servicii de mobilitate. În mod natural,
principalele acţiuni se vor desfăşura în cadrul gamei de modele. În
următorii 2 ani, Peugeot vrea să lanseze 14 noi modele, să dezvolte
noi unităţi propulsoare, atât clasice cât şi hibride sau electrice
şi să atace noi segmente de piaţă.
Pe lângă acestea, Peugeot vine cu un nou curent de design, ce-şi
face debutul pe
modelul SR1. Iar la fnal, imaginea de marcă primeşte un
facelift substanţial, cu o nouă identitate vizuală a leului francez
plus un slogan schimbat: Peugeot, motion & emotion.
După 2 secole de existenţă. Peugeot promite astfel clienţilor
săi modele în care tehnologia este combinată într-o manieră proprie
mărcii cu emoţia generată de un nou design şi de plăcerea de a
călători: astăzi, dar şi în viitor, un Peugeot va fi mai mult decât
un simplu automobil.