Peugeot își mărește gama de modele electrice cu noul E-408. Crossoverul cu zero emisii poate parcurge până la 450 km cu o încărcare.
Peugeot își completează gama de vehicule electrice, cu o versiune complet electrică a crossverului 408, după lansarea versiunii plug-in hybrid în 2022. Noua versiune complet electrică a lui 408 se alătură unei game de 12 modele electrice deja existente în portofoliul Peugeot.
Noul E-408 folosește un nou sistem de propulsie. În ciuda faptului că mașina este bazată pe platform EMP2 a grupului Stellantis, nu împarte specificațiile tehnice cu mașini construite pe aceeași platformă tehnică. Spre exemplu, Opel Astra electric sau Peugeot E-308 folosesc un pachet de baterii ce măsoară 54 kWh și un motor electric de 156 CP.
Peugeot E-408 utilizează o baterie mai mare, de 58,2 kWh net, despre care producătorul spune că este suficientă pentru a asigura mașinii o autonomie maximă de 453 de kilometri în regim de testare WLTP.
Cu o lungime totală de 4,69 m și o lățime de 1,85 m, Peugeot E-408 utilizează platforma E-EMP2, care se remarcă prin ampatamentul de 2,79 m. Dimensiunea generoasă permite instalarea bateriei sub caroserie, sub podea, între roți, păstrând astfel spațiul din habitaclu și coborând centrul de greutate al modelului.
Designul a rămas așa cum îl știm de la versiunea termică, însă versiunea electrică se remarcă prin embleme specifice, astfel că trebuie să te uiți atent pentru a-ți da seama cu care ai de-a face. De asemenea, cabina a păstrat același aspect.
E-408 este dotat în standard cu un ecran de infotainment de 10 inch și navigație integrată, plus conectivitate Android Auto și Apple CarPlay. Sub acesta se află un alt ecran de pe care pot fi configurate diverse scurtături către funcții ale mașinii, precum climatizarea, navigația sau sistemele de asistență. Peugeot anunță că noua versiune software aduce și integrarea cu ChatGPT la bordul lui E-408.