Grupul PSA și Fiat Chrysler nu au în plan să scoată nicio marcă din portofoliile lor în urma fuziunii de 50 de miliarde de dolari, a declarat Carlos Tavares, directorul general al PSA.
Combinarea propusă din cele două grupuri ar crea al patrulea mare producător auto din lume cu 8,7 milioane de vehicule vândute anual. Ar reuni 13 mărci, inclusiv Jeep, Ram, Opel / Vauxhall, Peugeot, Citroen, Alfa Romeo și Maserati.
Observatorii din industrie și-au pus întrebare dacă PSA-FCA va avea nevoie de toate modelele acutale, mai ales că unele dintre mărcile Fiat Chrysler au nevoie de investiții mari pentru a-și reînnoi gamele și, din cauza riscurilor ca mărcile să concureze unul cu celelalte pe partea de vânzări.
„Este o parte a provocării de a gestiona corect aceste mărci, pentru a acoperi piața”, a declarat Tavares.
„Văd că toate aceste mărci au un lucru în comun: o istorie fabuloasă”, a spus Tavares. „Ne plac mașini care au istorie, ne oferă o bază pe care să ne putem proiecta în viitor. Așadar, astăzi, nu văd nicio nevoie, dacă se încheie acest acord, de a mai elimina din ele pentru că toate au povești interesante și toate au punctele lor forte ”, a mai declarat Tavares.
Tavares a declarat că grupul format în urma fuziunii „va avea într-adevăr un număr semnificativ de mărci”, dar a spus că numărul va fi mai mic decât cel al grupului Volkswagen.
VW Group are 10 mărci de vehicule pentru pasageri, dacă sunt incluse și cele chinezești, precum vehiculul electric Sihao.