Construit pe platforma tehnică folosită şi de Citroen C8 şi Fiat Ulysse, noul 807 a primit cu ocazia noului an un mic facelift, suficient pentru a atrage atenţia presei şi a publicului prin adăugarea a ceva nou gamei monovolumelor mari. Întrodus în 2002, modelul a fost vândut în 140.000 de unităţi.
Principala noutate a modelului este reprezentată de propulsorul HDI de 2,2 litri de 170 CP, cuplat la o cutie de viteze manuală cu şase trepte, în viitor urmând să fie disponibilă şi o variantă automată cu acelaşi număr de trepte de viteze. Cu noul propulsor 807 oferă un nou grad de fiabilitate şi performanţă, reuşind în acelaşi timp să reducă consumul de combustibil şi implicit emisiile de CO2.
La exterior designul realizat de francezi acum mai bine de 5 ani a rezistat bine în timp, regăsindu-se aproape intact şi pe noul model, singurele modificări notabile aduse de facelift fiind detaliile din crom şi siglele Peugeot cu dimensiuni mărite. Acelaşi lucru se întâmpla şi la interior, unde au fost adăugate noi materiale, mai bune calitativ şi sisteme de divertisment moderne, fiind capitolul unde tehnologia a evoluat cel mai mult în ultimii ani. Astfel şoferul îşi poate conecta telefonul mobil la sistemul audio prin intermediul Bluetooth, în timp ce ocupanţii locurilor din spate se pot bucura de monitoare LCD, DVD-player, căşti wireless şi un număr imens de mp3-uri găzduite pe un harddisk de 30 GB.