Peste 50% dintre maşinile Toyota vândute în România anul trecut au fost modele hibrid
Toyota România, parte a grupului britanic Inchcape şi reprezentantul pe piaţa locală al grupului nipon, a vândut 5.740 de vehicule în 2018, cu 20% mai multe decât în anul precedent. Performanţa s-a datorat în mare parte comercializării modelelor hibrid, care au ajuns să reprezinte 57% din numărul unităţilor vândute de Toyota România în 2018.
Pentru 2019, pe fondul unei creşteri a pieţei auto estimată la 15%, Toyota România estimează o evoluţie pozitivă a afacerii, cu o ţintă de vânzări de 7.000 de unităţi Toyota şi 250 de unităţi Lexus, şi o pondere de peste 60% a modelelor hybrid Toyota România, importatorul mărcilor japoneze Toyota şi Lexus pe piaţa locală, are o reţea de 22 de showroom-uri la nivel naţional, în Bucureşti şi în cele mai importante oraşe.
La scurt timp după Salonul Auto de la Geneva, Toyota România a lansat pe piaţa locală 6 noi modele: Toyota Corolla Sedan, Toyota Corolla Hatchback şi Toyota Corolla Touring Sports, Toyota RAV4, Toyota Prius Plug-In, Toyota Camry, precum şi 2 noi modele Lexus: ES şi UX. Toate cele 6 modele Toyota au un numitor comun, platforma TNGA (Toyota New Global Architecture), un concept nou pe care se vor construi toate maşinile Toyota.