Pentru a-şi proteja exclusivismul cei de la Ferrari reduc vânzările
:format(webp)/https%3A%2F%2Fwww.promotor.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F05%2F10867104%2F1-5623709-afp-mediafax-foto-pierre-andrieu.jpg)
Producătorul italian de maşini de lux Ferrari va limita în acest an vânzările la mai puţin de 7.000 de unităţi, pentru a proteja aura de exclusivim a brandului, a declarat preşedintele companiei, Luca di Montezemolo.
În primele patru luni din acest an, Ferrari a vândut cu 4% mai multe maşini decât în aceeaşi perioadă a anului următor, fapt care are ca răspuns din partea oficialilor mărcii italine limitarea vânzărilor. ”Am luat decizia de a produce mai puţin, pentru că altfel am risca să introducem pe piaţă prea multe maşini”, a spus preşedintele Ferrari.
Poate părea o situaţie bizară, mai ales în condiţiile crizei financiare, însă cu siguranţă cei de la Ferrari şi-au făcut bine temele din moment ce au decis ca numărul maxim de maşini vândute să fie undeva în jurul valorii de 7.000 de unităţi. Sau, poate că este o manevră de marketing utilizând ceea ce se numeşte psihologia inversă, dar în condiţiile în care din statistici reiese că au vândut cu 4% mai mult, această ipoteză nu îşi are sensul.
Mai multe informaţii pe www.mediafax.ro