Pentru a-şi proteja exclusivismul cei de la Ferrari reduc vânzările

Publicat: 09 05. 2013, 13:27

Producătorul italian de maşini de lux Ferrari va limita în acest an vânzările la mai puţin de 7.000 de unităţi, pentru a proteja aura de exclusivim a brandului, a declarat preşedintele companiei, Luca di Montezemolo.

În primele patru luni din acest an, Ferrari a vândut cu 4% mai multe maşini decât în aceeaşi perioadă a anului următor, fapt care are ca răspuns din partea oficialilor mărcii italine limitarea vânzărilor. ”Am luat decizia de a produce mai puţin, pentru că altfel am risca să introducem pe piaţă prea multe maşini”, a spus preşedintele Ferrari.

Poate părea o situaţie bizară, mai ales în condiţiile crizei financiare, însă cu siguranţă cei de la Ferrari şi-au făcut bine temele din moment ce au decis ca numărul maxim de maşini  vândute să fie undeva în jurul valorii de 7.000 de unităţi. Sau, poate că este o manevră de marketing utilizând ceea ce se numeşte psihologia inversă, dar în condiţiile în care din statistici reiese că au vândut cu 4% mai mult, această ipoteză nu îşi are sensul.

Mai multe informaţii pe www.mediafax.ro