M5 nu este maşina pe care îţi permiţi să o comentezi. Singurul critic e rezultatul de vânzări. Iar dacă şefii îşi fac norma de producţie pentru o maşină care pleacă de la 90-100.000 de euro, părerea ta NU contează. Decât în treacăt, aşa cum prinzi cu coada ochiului o maşnă care bate înspre 600 de cai. Aşa zic zvonurile, aşa aşteaptă piaţa. 2,3 sau 4 turbine, nu ne miră nimci atât timp cât pe M550d sunt toate patru. Totul pleacă de la V8-ul de 4.4 litri, apoi, Dumnezeu ştie.
Noul M5 sau M5 2018 vine direct cu tracţiune integrală. Nu ne mai jucăm numai de capul nostru cu 600 de cai. În locul cutiei cu dubluambreiaj (DCT) şi 7 trepte, va fi una, tot automată, dar cu 8 trepte şi convertor de cuplu. BMW a spus că a lucrat la sistemul de răcire, la cel de ungere şi la managementul turbinelor pentru noua generaţie a celui mai puternic Seria 5. Transmisia o să aibă un diferenţial central care negociaza puterea între punţi şi încă unul pe puntea spate, care împarte cuplul între roţi. Prin softul de transfer, toată puterea poate fi trimisă pe spate, adică mod 4×2. Primele poze cu maşina sunt nişte randări 3D oficiale care au aprăut în campania de promovare a următorului Need for Speed – Payback.