Parteneriat Dacia – FRF
Durata contractului acoperă campaniile de calificare la Campionatul European din 2008 din Elveţia şi Austria şi la Campionatul Mondial de Fotbal din 2010 din Africa de Sud. Aceasta este cea mai mare campanie de comunicare din istoria Dacia.Dacia îşi afirmă astfel ataşamentul faţă de reprezentativa tricoloră şi faţă de valorile care definesc cel mai îndrăgit şi popular sport de performanţă: profesionalismul, ambiţia de a învinge, solidaritatea şi spiritul de echipă.
François Fourmont, directorul general al Dacia, a declarat: „Parteneriatul dintre Dacia şi echipa de fotbal a României constituie o asociere firească între două simboluri puternice de care românii au fost tot timpul ataşaţi şi care alimentează sentimentul de mândrie naţională. Asemenea mărcii Dacia, a cărei expansiune pe pieţele din peste 50 de ţări de pe patru continente o recomandă drept un veritabil ambasador al României, echipa naţională de fotbal oferă lumii o emoţionantă carte de vizită a talentului şi a valorii sportivilor români.”
La rândul său, Ioan Angelo Lupescu, directorul general al Federaţiei Române de Fotbal, consideră „semnarea contractului de parteneriat drept un demers logic, ţinând cont, în primul rând, de faptul că protagoniste ale acestuia sunt două dintre cele mai importante branduri naţionale româneşti. Fotbalul şi industria auto reprezintă două domenii de activitate distincte, numai că, în acest caz, între Dacia şi echipa noastră naţională există o legătură cât se poate de strânsă, ambele fiind exponente a ceea ce înseamnă atât tradiţie românească, autentice simboluri, cât şi performanţă, care nu este doar dorită, ci şi atinsă. Sunt încrezător că, în viitor, Dacia şi naţionala de fotbal vor merge braţ la braţ spre cotele înalte ale performanţei sportive şi manageriale”.
Dacia este marca numărul 1 în România, iar fotbalul este sportul numărul 1, echipa naţională mobilizând elanul şi entuziasmul suporterilor de toate vârstele. Asocierea cu sportul rege îi va asigura Loganului o penetrare puternică într-o pătură socială ce concicide în mare parte cu targetul specific producătorului autohton.