Paris 2018: Poze şi informaţii oficiale despre cel mai aşteptat BMW – Noul Seria 3 Sedan – GALERIE FOTO

Autor: Marius Vișan 02 oct. 2018 Știri auto

A şaptea generaţie a celui mai de succes model BMW din toate timpurile. Noul BMW Seria 3 Sedan beneficiază de calităţile sportive îmbunătăţite semnificativ, un nou limbaj de design, un plus important de rafinament la interior, precum şi sisteme de asistenţă, control & operare şi tehnologie de conectivitate inovatoare. Lansarea pe piaţă se va face la 9 martie 2019, inclusiv în România.

Noul BMW Seria 3 Sedan vine cu şase variante de motorizare disponibile încă de la lansare: motoare pe benzină, cu patru cilindri, motoare diesel cu patru cilindri şi un propulsor diesel cu şase cilindri – cu puteri variind între 110 kW/150 CP şi 195 kW/265 CP. Tracţiune integrală inteligentă disponibilă de la lansare cu BMW 320d xDrive Sedan. Pe parcursul anului viitor vor debuta un model BMW M Performance foarte sportiv şi o variantă BMW iPerformance cu sistem de propulsie plug-in hybrid.

Gama de opţiuni pentru şasiu extinsă pentru a oferi abilităţi sportive suplimentare: suspensie M Sport cu gardă la sol redusă, suspensie M adaptivă, direcţie sport variabilă, frâne M Sport, diferenţial M Sport cu control electronic pentru efect blocant complet variabil pentru puntea spate, jante de până la 19 ţoli, din aliaj uşor.

Specificaţia standard are faruri LED integrale şi stopuri LED de culoare închisă. Farurile LED cu funcţii extinse, farurile LED adaptive cu BMW Laserlight pentru fază lungă adaptivă (cu rază de acţiune de aproximativ 530 de metri) şi proiectoare de ceaţă LED faţă sunt disponibile ca opţiuni.

Creştere semnificativă a confortului, ambianţei premium şi personalizării datorită dotărilor suplimentare din specificaţia standard şi opţiunilor inovatoare. Volan sport, îmbrăcat în piele, cu design nou şi butoane multifuncţionale, panou nou de butoane pentru funcţiile de lumini. Design nou şi elegant al selectorului de viteze şi al panoului de control din jurul lui de pe consola centrală – care include controlerul iDrive, butonul Start/Stop, butoanele pentru comutatorul Driving Experience Control, dar şi frâna de parcare acum operată electric.


Gama extinsă de sisteme de asistare a conducătorului deschide drumul pentru condusul autonom: avertizare de coliziune şi pietoni cu funcţie de frânare, disponibilă acum standard. Driving Assistant Professional, disponibil opţional, cuprinde sisteme care includ tempomat automat cu funcţie Stop & Go, asistent de direcţie şi menţinere a benzii (care contribuie la ghidarea automobilului prin spaţiile înguste), sistem de avertizare la schimbarea benzii şi sistem de avertizare la părăsirea benzii, protecţie în caz de coliziune laterală, asistent de evitare prin schimbarea benzii, avertizare la trafic transversal, la intersecţii şi de sens unic.

Sistem de afişare şi control revizuit complet: specificaţia standard include panou de instrumente cu dimensiune a ecranului mărită de la 2,7 ţoli (6,86 cm) la 5,7 ţoli (14,48 cm) şi Control Display cu diagonală a monitorului extinsă de la 6,5 ţoli (16,51 cm) la 8,8 ţoli (22,35 cm). BMW Live Cockpit Professional opţional dispune de un panou de instrumente complet digital, de 12,3 ţoli (31,24 cm), şi Control Display de 10,25 ţoli (26,04 cm) cu afişaje proiectate consistent, legate de situaţie şi personalizabile.

Noul sistem de operare BMW 7.0 optimizează şi funcţionarea intuitivă prin operarea multimodală (prin funcţia touch a display-ului central, utilizând controlerul iDrive sau butoanele de pe volan şi cu control prin gesturi sau vocal BMW).

Extinsă semnificativ, gama de servicii digitale de la BMW Connected şi BMW ConnectedDrive: Remote Software Upgrade menţine actualizat automobilul. Parking Space Assistant uşurează căutarea unui loc de parcare liber. BMW Digital Key pentru acces în automobil şi pornirea motorului prin smartphone.


 


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide