Păreri pro şi contra motoarelor pe benzină

Autor: Marius Vișan 12 iun. 2017 Știri auto
Păreri pro şi contra motoarelor pe benzină

După ce am scrie despre avantajele si dezavantajele motoarelor diesel era momentul să le abordăm şi pe cele pe benzină. Combătute de iubitorii maşinilor pe motorină pe motiv că ar consuma mai mult, cele pe benzină au şi ele unele avantaje. Mecanicii de la autokappa.ro ne ajută să facem lumină în acest caz.

Pareri pro pentru motoarele pe benzină

1. Motor mai silenţios

Propulsorul pe benzină este mai rafinat în traficul urban, unde pornirile dese de pe loc şi turaţiile joase nu sunt deloc pe gustul diesel-ului.

2.  Vibraţii la interior mai puţine

3. Greutate mai mică

Aceasta calitate a motoarelor pe benzină explică performanţele şi manevrabilitatea lor în oraş şi, totodata, superioritatea, din acest punct de vedere, faţă de motoarele diesel. Motorul pe benzină are o pornire mai bună şi o accelerare mai mare, în timp ce un autoturism cu propulsie diesel necesită ranforsări suplimentare.

4. Întreţinere mai ieftină în timp

Părerile au început să fie împarţite la acest capitol, deoarece costurile se echilibrează/compensează în timp, comparativ cu diesel-ul. Totuşi, la generaţiile noi de diesel, producătorii recomandă revizii la 25 000 – 30 000 km sau la intervale de chiar 2 ani. Costurile ar trebui să fie mai mici cu cât sunt mai rare. Oare?! Rămane tot un subiect vulnerabil şi controversat.

5. Preţ de achiziţie mai mic

Practic, preţul maşinii se poate amortiza mai repede, chiar daca parcurgi distante mici.

6. Încălzire iarna

Cine are maşina pe benzină… are caldură!!!! Motorul se încălzeşte foarte repede şi dă căldură în habitaclu în max 5 min. Sună bine? Prea bine, mai ales daca nu ai dotare standard cu încalzire în scaune.

Pe pagina următoare găsiţi păreri contra motoarelor pe benzină

 

Pagini: 1 2


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide