Pământenii sunt bogaţi. 5 mărci de lux în top 10 Google Searches pe 2016.
Cu voluntariatul nostru, Google ştie tot despre noi şi ne spune tot. Ce vrem să mâncăm, unde vrem să ajungem, ce maşină să ne cumpărăm. Invers, în funcţie de căutările noastre, Google este un furnizor de marketing bidirecţional extraordinar pentru brand-uri. Şi aici intră şi mărcile auto.
Căutările noastre sunt cele mai bune date de cercetare pentru producătorii auto. Pentru 2017, Honda poate să stea liniştită. Ştie deja că va avea rezultate bune în vânzările noului Civic Type R. Modelul ăsta le-a adus locul I în top căutări Google pe SUA.
Pe locul 2 a fost Mercedes, care i-a trezit pe americani din amorţeală cu primul pickup din istorie (X-Class Concept). Din acest rezultat Google, nemţii pot să tragă concluzia că piaţa americană e principală dacă scot într-adevăr acest model. Oricum era gândit pentru cea mai mare piaţă de pickup-uri din lume (SUA), însă acum e o certitudine că merită acest exerciţiu comercial.
Autonome sau nu, cu autonomii de sute de km sau cu acceleraţii de câteva secunde pentru 0-100 km/h, Tesla e o comoară pentru search-urile Google. Americanii cu Musk la prezidiu sunt pe locul III în Google.
De la locul 4 la 10 încep să curgă mărcile de lux sau brand-urile aspiraţionale, aşa cum le mai numim în vocabular de marketing. Lamborghini e pe 4, iar Jaguar, Bentley, Maserati şi Rolls sunt pe locurile 7-10 (în ordinea asta). Între ele, adică pe 5 şi pe 6 sunt Volvo şi Ford.