Pagani a prezentat noul său model, Imola Roadster, un supercar bazat pe Huayra. Roadster-ul beneficiază de un motor V12 ce produce 850 CP.
Modelele Pagani sunt cunoscute pentru extravaganța lor, iar supercar-ul Imola, prezentat în urmă cu 4 ani nu, nu face excepție. Acum, producătorul italian a dezvăluit varianta roadster a acestui model care, la rândul său, este bazat tot pe Huayra.
Noul model, finisat într-o nuanță închisă de verde, folosește un kit aerodinamic inspirat de Huayra R. Spre deosebire de Huayra R, model care a fost creat exclusiv pentru a fi folosit pe circuit, noul Imola Roadster este o mașină ce poată fi condusă pe drumurile publice.
Așa cum ne-am obișnuit, fibra de carbon a fost folosită din abundență, o caracteristică fundamentală a modelelor Pagani, așa cum sunt și oglinzile laterale, ce evocă forma unor ochi. Pachetul agresiv nu renunță la aerodinamica activă, menită să lipească mașina de carosabil la viteza mari.
Sub caroseria extravagantă se ascunde un motor V12, pur termic, supraalimentat cu două turbine. Motorul dezvoltat de Mercedes-AMG măsoară 6,0 litri și produce o putere maximă de 850 CP și un cuplu de 1.100 Nm. Toată puterea ajunge exclusiv pe puntea spate, grație unei transmisii secvențiale cu 7 rapoarte. Noul Pagani Imola Roadster poate atinge o viteză maximă limitată electronic de 350 km/h.
Pe lângă această viteză maximă foarte mare, mașina ar trebui să fie și agilă, grație masei de doar 1.260 de kilograme, a anvelopelor create special de către Pirelli, dar și datorită suspensiei cu amortizoare controlate electronic. De asemenea, pentru a ține în frâu cei 850 CP, mașina este echipată cu un sistem de frânare cu discuri carbon ceramice.
Pagani nu a divulgat prețul pentru un exemplar din seria limitată Imola Roadster, însă a confirmat că vor fi produse doar 8 unități.