Opel recurge la o schimbare radicală. Ce se întâmplă cu brand-ul german?
Va avea loc o schimbare radicală la Opel și se va întâmpla mai devreme decât ne-am fi așteptat. Ce se întâmplă cu brand-ul german? Termenul limită este 2028.
Opel deschide un nou capitol. Constructorul german urmează tendințele de electrificare din industria auto. Ba chiar intenționează să fie cu un pas înaintea celorlalți. Compania germană anunță că, până în 2028, va deveni un brand exclusiv electric. Astfel, toate mașinile noi pe care le va comercializa în Europa vor fi mașini cu emisii zero, anunță Michael Lohscheller, CEO-ul companiei.
“Acest lucur arată în mod clar angajamentul pe care Opel și-l ia în fața mobilității electrice. Viitorul industriei auto este electric, iar Opel face parte din acest viitor. Am pornit într-o călătorie în care vom reinventa Opel și în care îl vom transforma într-un brand tineresc, verde și global.”
Până în 2024, toate unitățile vândute în Europa vor fi deja electrificate.
În curând, nemții vor lansa un model cu veleități sportive și cu emisii zero, sub denumirea Manta E. Acesta va avea la bază una dintre cele patru platforme dedicate mașinilor electrice din cadrul noii alianțe Stellantis.
Este o decizie pe care nemții au luat-o după reacțiile pozitive la adresa versiunii Opel Manta GSe ElektroMOD. Acest lucru se va întâmpla la mijlocul deceniului, promit șefii companiei.
Opel, încă un pas spre schimbare. Compania revine în China
În cadrul evenimentului Stellantis EV Day, desfășurat în format digital, Opel și-a anunțat și revenirea pe piața din China, cea mai importantă la nivel global. După o absență de șase ani, și acolo va fi vorba despre o gamă 100% electrică.
Constructorul auto german a demarat deja ofensiva electrificării. Până la sfârșitul acestui an, nemții vor avea în portofoliu nu mai puțin de nouă modele electrificate. Până în 2024, fiecare gamă va include și o versiune electrificată.