Campania „EcoFLEX Astra Classic” a început pe 1 Octombrie 2007 şi până la jumătatea lui martie 2008 au fost casate şi retrase din circulaţie 872 de autoturime uzate. Această campanie este independentă de programul „Prima de casare”, Campania „EcoFLEX Astra Classic” fiind organizată şi finanţată 100% de General Motors.
Campania urma să se încheie pe 31 decembrie 2007, însă datorită succesului înregistrat, în luna ianuarie, General Motors a decis să o prelungească până la 31 Martie 2008. Prin această campanie, modelul Opel Astra Classic poate fi achiziţionat cu un discount suplimentar de 850 EURO (din preţul recomandat) faţă de oferta iniţială dacă persoana fizică sau juridică dovedeşte că a predat spre distrugere autovehicolul uzat alfat în proprietate, unui agent autorizat să preia autovehicule uzate, după care l-a radiat din circulaţie.
Campania se derulează în cadrul reţelei de distribuitori autorizaţi Opel.