Opel la Salonul Auto de la Frankfurt 2011
Elementul principal al conferinţei de presă ce va avea loc la standul Opel pe 13 septembrie, va fi dezvăluirea în premieră a unui autovehicul experimental . În plus, modelul de serie Ampera, primul autovehicul electric din Europa adecvat utilizării zilnice, va fi expus la stand chiar înainte de a ajunge la dealeri în primele ţări în care va fi disponibil. Opel va demonstra, de asemenea, prin intermediul portofoliului său extins de modele ecoFLEX, că există încă potenţial de reducere a consumului de carburant pentru sistemele de propulsie convenţionale, fără a face compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce: la Frankfurt vor fi prezentate şapte modele noi din gama Opel ecoFLEX.
Designul noului Astra GTC promite o dinamică a conducerii de excepţie. Coupé-ul Opel va fi disponibil la lansare cu o gamă de motoare pe benzină şi diesel ce dezvoltă o putere între 88 kW/120 cp şi 132 kW/180 cp.
Noul Zafira Tourer stabileşte noi standarde pentru versatilitatea şi ambianţa interiorului, datorită conceptului de scaune Flex7, acum reproiectat. Un „Lounge pe roţi” care aduce în segmentul monovolumelor valenţe premium, tehnologiile şi designul sculptural, de la modelul Insignia.
Noul model Combo este un autovehicul, un autoturism-furgon, creat pentru lucru, familie şi agrement. Este disponibil cu cinci motoare: patru motoare diesel şi unul pe benzină. Următoarea generaţie a modelului compact Combo va fi disponibilă cu cinci sau şapte locuri, cu două ampatamente, cu caroserie cu geamuri sau în versiunea de panel van.
Modelul Ampera este primul autovehicul electric fabricat de un producător european care asigură mobilitate în „orice loc şi în orice moment” şi va fi disponibil în primele reprezentanţe Opel la sfârşitul acestui an. Sistemul de propulsie electric ce dezvoltă o putere de 111 kW/150 cp este alimentat de o baterie litiu-ion, cu puterea de 16 kWh. În funcţie de stilul de conducere, tipul de teren şi temperatură, aceasta asigură funcţionarea în modul electric pe o distanţă între 40 şi 80 de kilometri, fără emisii de gaze – absolut suficient pentru majoritatea călătoriilor zilnice din Europa. Datorită sistemului de extindere a autonomiei, sunt posibile călătorii de peste 500 de kilometri, fără necesitatea de a opri la o staţie de alimentare.