Noul Mokka, SUV-ul subcompact al Opel, pune la încercare talentul şi inspiraţia celor care îi împărtăşesc principalele atribute: cool şi urban.
Cei care vor să participe la concurs, vor trebui să meargă la standurile dedicate, unde vor înregistra cel mai cool şi urban filmuleţ pe care îl pot imagina, având ca background noul model Opel. Filmuleţul va fi încărcat pe canalul media dedicat concursului, şi astfel vor intra în competiţia pentru cele mai multe vizualizări şi aprecieri. Până pe 20 ianuarie, voturile se vor contoriza determinând cea mai apreciată participare şi, implicit, câştigătorul marelui premiu.
Un Opel Mokka este marea miză a concursului, iar maşina va fi primită de realizatorul celui mai votat film. Pe de altă parte, filmul cu cele mai multe vizualizări va primi 1.000 de euro, iar numeroase premii speciale se vor acorda prin tragere la sorţi în funcţie de numărul de voturi acumulat la finalul competiţiei: un minim de 250 de voturi: 5 mingi de baschet şi 5 mingi de fotbal, minim 500 de voturi: 5 genti Samsonite, minim 750 de voturi: 5 plăci de snowboard, minim 1.000 de voturi: 5 biciclete. Participanţii pot înregistra şi propune oricâte clipuri doresc.
Concursul, ce se desfăşoară într-o primă fază până pe 15 decembrie, va fi găzduit de 5 mari oraşe din ţară: Bucureşti, Iaşi, Timişoara, Oradea şi Constanţa. Standurile Opel sunt amenajate în Bucureşti – AFI Cotroceni Mall, Iaşi – Palas Mall, Timişoara – Iulius Mall, Constanţa – Maritimo Mall şi Oradea – Oradea Shopping City.
Programul echipelor de concurs este între orele 13-22, în perioada 1-15 decembrie 2012.