Cu o creştere de 13,9 procente, Opel se numără printre cele trei mărci de import din top 10 vânzări de autoturisme ce au înregistrat în 2013 creştere faţă de volumele înregistrate în anul anterior, conform datelor prezentate de APIA. Performanţa are loc în condiţiile în care piaţa s-a ridicat la 68.702 de autoturisme noi în anul 2013, valoare cu 4,8% mai mică faţă de anul anterior.
„Datorăm aceste rezultate atât gamei actualizate Opel, schimbării imaginii de brand, cât şi măsurilor de adaptare continuă a politicilor noastre comerciale la piaţa românească”, explică Cristian Milea, Opel România Country Director. „România se află printre cele 11 pieţe europene în care Opel şi-a crescut cota de piaţă, în ciuda condiţiilor economice cunoscute. Modelele de volum rămân Corsa şi Astra, aşteptăm însă curând performanţe similare şi pentru noul Insignia, lansat la finalul anului trecut”, a continuat acesta.
La nivel global, pentru anul 2013, constructorul german s-a clasat pe locul doi între mărcile General Motors şi şi-a consolidat poziţia de a treia marcă de autoturisme din Europa. Mai exact, Opel a vândut 1,064 milioane de autovehicule şi alături de marca înrudită din Marea Britanie, a obţinut o pondere de 5,61% în cadrul pieţei totale de autoturisme din Europa.