Cei de la Opel s-au hotărât, în sfârşit, să facă publice toate informaţiile despre Opel Astra OPC. Cel mai puternic Opel de clasă compactă din toate timpurile foloseşte motorul 2,0 turbo pentru a oferi o putere de 280 CP şi un cuplu de 400 Nm. Acestea se vor „traduce” cel mai bine prin cele doar şase secunde ale demarajului 0-100 km/h, precum şi prin viteza maximă de 250 km/h.
Fiind o maşină dotată cu tracţiune faţă, Opel Astra OPC a fost nevoit să elimine riscurile implicate de aruncarea unei puteri atât de mari pe o singură punte. Astfel, inginerii OPC au adaptat binecunoscuta suspensie HiPerStruts de pe vârful de gamă Insignia, dar au dotat maşina şi cu un diferenţial cu alunecare limitată.
Acestea, adăugate la sistemul FlexRide, care dispune de setările OPC şi Sport, vor garanta o ţiuntă de drum excelentă. O altă componentă a sportivităţii maşinii sunt chiar scaunele acesteia. Construite după o metodă specială ce combină materialele injectate cu cele compozite, acestea au o greutate redusă cu 45%.
Mai mult, scaunele beneficiază de 18 setări diferite, precum şi de suporturi laterale îmbunătăţite faţă de cele ale vechii generaţii. Preţul anunţat în Germania, pentru noul Astra OPC este de 34.250 euro. În schimbul acestei sume, dotările vor include sistemul de navigaţie Navi 600, aerul condiţionat bi-zonă, sistem de asistenţă la parcare, jante de aliaj cu dimensiunea de 19 inchi şi computer de bord personalizat după specificul OPC. Cel mai performant Astra a trecut testul celor 10.000 de km pe Nurburgring, ce echivalează cu o utilizare de 180.000 km pe drumurile publice.