Opel Agila – primul contact
Clienţii români vor putea opta între trei motorizări, 1.0 şi 1.2 benzină de 65, respectiv 86 CP şi un diesel 1.3 cu o putere de 75 CP. O singură variantă de dotări va fi disponibil, Enjoy, dar aceasta satisface majoritatea nevoilor urbane ale unui utilizator care nu uită totuşi că a dat destul de puţini bani, preţurile gravitând între 9.850 de euro pentru propulsorul mezin şi 12.850 euro pentru diesel. Modelul vine dotat cu ABS, aer condiţionat, radio CD cu redare MP3, comenzi de bord, computer de bord, airbaguri frontale şofer şi pasager, închidere centralizată.
Maşina care a încăput pe mână noastră este propulsată de motorul de 1.2 litri şi 86 CP, cu cutie manuală în 5 trepte, şi are un peţ de catalog de 10.400 de euro. Încă de la început trebuie să menţionez că în Agila am simţit multe privir feminine aţintite, fiind abordat chiar în parcare de o posbilă viitoare clientă (cu prietenul ei) foarte interesată de simpatica maşinuţă . Să fie culoarea, să fie forma, să fiu oare eu? De asta mă voi convinge în zilele ce urmează când un comitet feminin va dezbate de ce Agila are pe vino-încoa.