Vineri, 15 aprilie, şi sâmbătă, 16 aprilie, în cadrul acţiunii
Opel 24h consilierii de vânzări vor prezenta clienţilor cele mai
bune oferte pentru un pachet complex: automobil Opel, garanţie
extinsă, mobilitate extinsă, CASCO special, soluţii financiare
complete.
În ambele zile ale evenimentului, începând cu ora 9 dimineaţa şi
până la ora 21, distribuitorii Opel sunt pregătiţi să întâmpine la
showroom clienţii interesaţi de oferta unică din 2011. Toate
maşinile din gama Opel, inclusiv modelele comerciale, sunt incluse
în campania celor mai bune oferte din an, Opel 24h, disponibilă
doar 24 de ore şi numai în showroom-urile Opel.
În ambele zile, maşini de drive-test stau la dispoziţia
clienţilor pentru a-i convinge de ce campania Opel 24h este o
ofertă pe care nu trebuie să o piardă:
– 40% reducere la accesorii
– 23% reducere la garanţia extinsă
– 25% reducere pentru asigurarea CASCO
– Ofertă financiară „Cetelem 24h”: 4 luni de graţie la plată şi
rata fixă în lei
Mult-premiatele modele Opel sunt apreciate pentru designul şi
calităţile lor, dar şi pentru fiabilitatea dovedită. Marca a venit
deja cu noutăţi în acest an: noul Opel Corsa, recent lansat la
showroom-uri şi noul Antara, plecat chiar în această săptămână să
descopere cele mai frumoase peisaje din România.
Organizaţia germană independentă DEKKRA a evaluat 230 de modele
auto în 15 milioane de acţiuni de service şi, ca urmare a numărului
de defecte înregistrate, Opel Insignia a fost desemnat cel mai bun
model, având o rată de defect de 96,1%. Mai important este însă că
la ediţia anterioară a raportului acelaşi titlu a fost atribuit tot
unui model Opel, best sellerul Corsa, dovedind că rezultatele nu
sunt întâmplătoare.