Oficial – Genesis GV70 este mașina pe care asiaticii o trimit în Europa să se bată cu BMW X3
Este oficial. Noul Genesis GV70 este deja în drum spre Europa, pentru a se duela cu SUV-urile compacte premium. BMW X3 și Audi Q5 vor avea viață grea.
Genesis mizează pe noul său GV70 pentru a intra în segmental SUV-urilor compacte premium în Europa. Partea frontală este dominată de o grilă de mari dimensiuni. Aceasta este flancată de prize mari de aer și de farurile LED alcătuite din două segmente luminoase.
Din profil, se pot remarca liniile atletice ale modelului și acoperișul cu linie ușor descendentă și un montant spate scurt și înclinat, care l-ar putea face un rival de luat în seamă și pentru SUV-urile coupe BMW X4 sau Mercedes-Benz GLC Coupe.
În partea posterioară se regăsesc stopurile înguste și alungite, tot cu două segmente luminoase. În bară sunt integrate terminațiile cu dimensiuni generoase ale sistemului de evacuare.
Noul Genesis GV70 măsoară 4.715 milimetri în lungime, 1.910 milimetri în lățime și 1.630 de milimetri în înălțime.
Se regăsesc la bord materiale premium, cum ar fi pielea, alcantara și finisajele cromate. Dispunerea butoanelor și a comutatoarelor este inspirată de elemente din domeniul aviatic. Apare în spatele volanului un instrumentar digital, iar deasupra consolei centrale – un ecran tactil pentru controlul sistemului multimedia.
Clienții pot bifa, contra cost, un pachet Sport. Acesta aduce o grilă cromată, accente de culoare neagră și o bară mai agresivă. Apar în plus un difuzor în culoarea caroseriei, iar la bord – un volan sport și finisaje din fibră de carbon.
Ce motoare va avea noul Genesis GV70?
Versiunea entry-level vine cu tracțiune spate. Clienții pot alege motorul turbo pe benzină de 2,5 litri cu patru cilindri, care dezvoltă 304 cai putere și 422 Nm, sau unitatea V6 twin-turbo de 3,5 litri. Aceasta din urmă pune la dispoziția celui aflat la volan 380 de cai putere și un cuplu maxim de 530 Nm. Există și o opțiune pentru cei care preferă propulsia diesel. Unitatea de 2,2 litri dezvoltă 210 cai putere. Motoarele vor fi cuplate la o transmisie automata cu opt trepte, iar versiunea de top va avea tracțiune integrală.
Mașina va fi echipată cu un sistem de rulare semi-autonomă, care integrează cruise control adaptiv și funcția de poziționare în centrul benzii de circulație. Sistemul Highway Driving Assist II permite schimbarea benzilor de circulație în mod autonom, atunci când șoferul semnalizează.
Asiaticii au implementat funcții cum ar fi autentificarea prin amprentă sau sistemul bazat pe senzori care îl avertizează pe șofer să nu-și uite copilul sau animalul de companie pe bancheta din spate.
VIDEO: