Din cauza depăşirii aşteptărilor în ce priveşte numărul participanţilor, echipei organizatorilor i-a luat toată noaptea de vineri spre sâmbătă pentru calcularea clasamentelor parţiale, astfel că startul din ziua de sâmbătă a fost amânat cu nişte ore bune. Timp în care vremea a trecut de la un soare timid la nori negri şi apoi din nou la soare, fără ca ploaia, anunţată de meteorologi cu surle şi trâmbiţe, să deranjeze pe cineva.
Punctul culminant al zilei de sâmbătă a fost proba specială de la Extrem, pe care s-au încumetat să o ia în piept destul de puţine maşni. Urcarea abruptă plină de noroi a făcut inevitabilă folosirea troliului, dar nimeni nu a "rămas de căruţă". Nici la secţiunea Open surprizele nu au întârziat să apară – deşi traseul în sine nu a pus mari probleme participanţilor, răsturnarea unei maşini într-o porţiune foarte îngustă a întârziat şi mai mult concurenţii din urmă.
În final, organizatorii au scurtat traseul, ultimele pagini din roadbook fiind astfel eliminate. Oricum, părerea unanimă a rămas că traseele au fost mai mult decât frumoase, mai ales că nu a fost înregistrat un număr mare de probleme ale maşinilor.
Noi am fost cu atât mai mulţumiţi cu cât Mitsubishi L200, încălţat de Goodyear, a demonstrat capacităţi foarte serioase în teren – după terminarea specialei de la extrem, chiar ne-am permis o mică joacă prin noroi şi apă, gumele Wrangler MT/R făcând din L200 un adevărat căţărător.
Duminică este programat trialul, în zona staţiunii Muntele Băişorii, pe un mic traseu amenajat în pădure.