Ofertă de criză explozivă la un dealer din America
Max Motors se numeşte dealerul american care a reuşit să îşi revitalizeze vânzările în USA cu ajutorul armelor. Nu îşi ameninţă cu pistolul clienţii pentru a cumpăra modelele pick-up din ofertă, ci oferă câte un Kalashnikov pentru fiecare camionetă achiziţionată. Reţeta aplicată de Mark Muller, managerul acestui dealer, se dovedeşte de succes în condiţiile în care nesiguranţa americanilor şi criminalitatea sunt pe val.
Muller este un adevărat Rambo, declarând, conform Telegraph.co.uk, că oferă o armă automată cu o magazie de 30 sau de 60 de cartuşe pentru ca viitorii săi clienţi să facă faţă oricărui atac şi cităm "să doboare cât mai mulţi bastarzi în cazul unei confruntări armate". De asemenea, acest pistolar modern se dă exemplu, spunând că în permanenţa poartă un pistol asupra sa şi unul în torpedou şi că şi soţia sa deţine o armă de foc.
Segmentul modelelor pick-up este cel mai afectat de criză pe piaţa americană şi constructorii mari se gândesc serios să reducă oferta acestor modele. Scumpirea carburanţilor, înăsprirea reglementărilor priviind emisiile se pare însă că nu sunt primordiale pentru americani atunci când primesc o puşcă gratuită. Modelul Kalashnikov este una dintre cele mai performante arme automate şi nu ne dorim să ne imaginăm cum s-ar putea rezolva o divergenţă în trafic între doi clienţi Max Motors.