Oare cum vor creşte vânzările Tesla după clipa asta genială de marketing?

Autor: Alexandru Banu 07 feb. 2018 Știri auto
Oare cum vor creşte vânzările Tesla după clipa asta genială de marketing?

Am deschis azi Facebook-ul şi ne-am lovit de share-uri ca la balamuc. Un singur subiect în ele – o Tesla care plutea prin spaţiu cu superba Terră albastră aşa cum vedem în misiunile NASA. Am văzut şi live-ul ieri, de pe TIME, iar comentariile cu “Pământul e rotund” curgeau într-o veselie. De la miştouri la conspiraţii, oamenii nu se opreau să-şi scrie părerea în comment-uri pe live feed.

Ok, 3 grupuri de câte 9 motoare pot să împingă o încărcătură de 64 de tone pe Planeta Roşie, cu o forţă de 23.000 kilonewtoni. Acolo e locul în care vede Musk supravieţuirea noastră după ce Terra îşi va fi ajuns limita de susţinere pentru oameni, aia de 9 miliarde. Pe urmă trecem pe pastile, produse de sinteză, poate mâncăm şi salată de ţânţari cu sos de coropoşniţe ca să apucăm ziua următoare.

Am prins un cadru când racheta atinsese 24.000 km/h. Cei 400.000.000 de km până la Marte sunt parcurşi în 420 de zile cu o viteză medie de 11 km/s. Tesla aia Roadster care a fost a lui Musk, roşul cireşei la culoare, va orbita de nebună până la sfârşitul Universului. Redând în buclă la nesfârşit piesa Space Oddity a lui David Bowie.

Mai tare decât asta ni s-a părut însă ieri postul lui Elon Musk pe Instagram, cel în care se vede o componentă de’a maşinii pe care e scris un mesaj pentru extretereştri. Cui altcuiva ar fi putut să-i fie dedicat?

Pe o placă de bază e scris Made by Humans on Earth. Ăsta da marketing. Acum, probabil că mulţi oameni care-şi doreau o Tesla, cât şi cei care nu aveau neapărat în plan cea mai tare maşină electrică de pe Terra, vor face orice să aibă un produs Made by Humans on Earth.

Iată de ce zicem că Musk are un pas de genialitate în plus pe care nu-l poate ajunge nimeni. Şi probabil cu acest gram va merge mai departe cu toate proiectele, Space X, Tesla, Hyperloop, chiar şi cu aruncătorul de flăcări lansat acum câteva zile. Să ştie şi marţienii cu cine au de’a face, nu suntem noi pământenii atât de fraieri.  

Autor Alexandru Banu

 

 

 


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide