Bineînţeles, pentru a fi adus la performanţe de top după standardele de azi, următorul Chevy Camaro din 1969 a trebuit să treacă printr-o serie de modificări intense. Prezentat de publicaţia Rides-Mag, modelul a reprezentat vârful de lance al celor de la Chevrolet în lupta cu Mustang-ul lansat de Ford la jumătatea anilor ’60, de restaurarea si modificarea acestuia ocupându-se Joe Labon şi Ultimate Auto.
Creatorul acestei bestii povesteşte cum la început, acest model Camaro nu putea fi numit maşină, fiind practic construit din mai multe bucăţi în momentul achiziţionării. Însă cu ajutorul unui client excentric cu buzunarele foarte adânci, restaurarea modelului s-a putut realiza în cele mai bune condiţii. Întreaga operă de artă este axată pe îmbinarea clasicului cu modernul, lucru pus în practică prin instalarea kitului de caroserie Dynacorn – cu rol în păstrarea formelor tradiţionale ale maşinii – şi oferirea unor note contemporane muscle car-ului, cu ajutorul vopselei Dodge Viper Green şi a jantelor unicat NC Forged, de 20 inci.
Am păstrat pentru final piesa de rezistenţă, şi anume blocul motor construit în totalitate din aluminiu, care ajutat de un sistem de injectare a oxidului de azot produce 1.200 CP la o turaţie de 9.000 rpm. Probabil senzaţia experimentată la livrarea acestei puteri este similară cu cea pe care o are un pilot de curse aflat în cockpit-ul maşinii sale. Şi apropo de habitaclul, clasicul Camaro a primit un interior din piele neagră, lucrat manual şi decorat cu elemente din aluminiu. Fără a mai avea nevoie de alte menţiuni, vă invităm să admiraţi superbul muscle-car în GALERIA FOTO şi în VIDEOCLIPUL de mai jos.
CE PĂRERE AVEŢI, E MAI TARE CA BUMBLEBEE ACEST CAMARO DIN ’69?