O firmă de piese şi accesorii auto din Cluj-Napoca, a anunţat, într-un newsletter: „Monstrul din Caracal ne-a omorat preturile, profita de cele mai mai reduceri din acest an. Se pare că monstrul din Caracal ne-a afectat si pe noi si ne-a omorat preţurile, astfel avem reduceri substantiale la peste 20.000 de produse”.
La scurt timp după ce imaginea s-a viralizat compania din Cluj şi-a cerut scuze într-o postare de Facebook:
„Ne cerem scuze pentru emailul cu subiectul nepotrivit. A fost o greseala . Nu am vrut in nici un fel sa ne asociem cu acest subiect.Emailul a fost trimis catre un segment din lista noastra, nu a fost publicat pe net in nici un fel, continutul si subiectul trebuia sa fie altul. Imediat ce am constat greseala efectuata s-a incercat oprirea lui, dar din pacate ajuns in inboxul fiecaruia nu se mai putea sterge.
Va rugam sa ne intelegeti si sa considerati o greseala din partea departamentului de marketing care va fi tras la raspundere pentru acest lucru.
Nu asociem drama unei familii cu realizarea unui profit.
Va multumim de integerea de care dati dovada!”