Un Packard clasic a ajuns la Registrul Auto Român. Mai mult ca sigur, mașina a surprins personalul de la RAR.
Mașinile americane sunt și în ziua de astăzi o cu totul altă specie pentru noi, cei din Europa. Sunt mașini construite într-o cu totul altă filosofie față de vehiculele construite pe bătrânul continent. În comparație cu mașinile noastre europene, acestea urmează alte principii, să le spunem mai libertine. Sunt mai mari, mari grele și a existat o vreme în care nu se ținea cont de mărimea motorului sau de consumul de combustibil.
Probabil că inspectorii de la Registrul Auto Român au avut o mare surpriză la vederea mașinii despre care vorbim astăzi. Este vorba despre un Packard Custom Eight Deluxe din anul 1948. Mașina de peste 70 de ani se află într-o formă ireproșabilă.
Packard Custom Eight Deluxe făcea parte din gama de lux a producătorului american. Sub capota sa lungă vom găsi un motor de 5,2 litri. Probabil că ar fi de așteptat să fie un V8, dar nu este. Are tot opt pistoane, dar acestea sunt dispuse longitudinal, de aici și dimensiunile mari ale părții frontale.
Motorul dezvolta aproximativ 160 de cai putere, ceea ce era o cifră sănătoasă la acea vreme. Era cel mai puternic motor care putea fi întâlnit pe un autovehicul produs pe Packard.
Exemplarul nostru este unul cu caroserie sedan, pe lângă aceasta fiind disponibile și caroserii de tip club sedan sau cabriolet. Mașina a fost refăcută în totalitate de actualul proprietar. După cum putem observa din poze, mașina arată ca acum 74 de ani, atunci când a ieșit pe porțile fabricii.
Exteriorul este vopsit în negru, ceea ce scoate în evidență și mai tare toate ornamentele cromate ale mașinii.
Interiorul are banchete care aduc aminte de niște canapele. După cum se poate vedea, interiorul este tapițat cu albastru și cu nuanțe de maro, iar banchetele par foarte confortabile. Continuând tema de la exterior, și interiorul are ornamente cromate, în special în zona instrumentarului de bord.
Chiar și comunitatea salută efortul proprietarului, aducând laude în rubrica de comentarii a postării de pe Facebook.