În perioada 27 iunie – 4 iulie Volkswagen şi UBER lansează serviciul UberTiguan, un serviciu prin care cei care vor sa trăiască o experienţă de călătorie cu noul Tiguan pot să-l comande, la preţul de 1 leu/km.
Cei care comandă un Uber Tiguan vor putea observa detaliile sale pline de personalitate de la exterior, dar mai ales interiorul cu dotări de înaltă calitate.
Designul interior este pus la în valoare de luminile cu LED ce accentuează elemente precum mânerele portierelor, marginile uşilor, elementele de decor şi partea inferioară a interiorului. Cei care se întorc din vacanţă cu multe bagaje şi vor să-l testeze au la dispoziţie portbagajul de până la 615 de litri.
„Ne-am gândit că este o metodă inedită , dar foarte utilă, de a le arăta oamenilor cât de confortabil este Noul Tiguan. Ca pasageri, utilizatorii UberTiguan, vor putea observa toate detaliile legate de design şi conectivitate. Sperăm ca această săptămână să ii facă pe cat mai mulţi dintre ei să îşi dorească să îl şi conducă”, a declarat Bogdan Florea, Brand Manager Volkswagen PKW.