Nu, nu este Photoshop. Un Rolls-Royce Cullinan a fost transformat într-un camper off-road

Publicat: 12 04. 2022, 13:14
Actualizat: 12 04. 2022, 13:17

Toată lumea știe cine este Rolls-Royce și ce mașini produce, dar ați văzut vreodată vreun model al britanicilor să fie tunat ori transformat? Ei bine, compania Delta 4×4 propune un astfel de vehicul pe cât de inedit, pe atât de exclusivist. Cu o abordare foarte diferită, specialiștii germani s-au gândit să transforme luxuosul SUV Cullinan într-un camper off-road, iar rezultatul nu este deloc rău.

Gardă la sol mărită și snorkel pentru o răcire mai bună a aerului care ajunge în motor

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Modelul Rolls-Royce Cullinan a marcat intrarea producătorului britanic de automobile de lux pe segmentul SUV-urilor. Denumit după cel mai mare diamant descoperit vreodată, primul model „all-terrain” al britanicilor este un off-roader autentic.

Testele realizate pe toate meridianele lumii au demonstrat că maşina este capabilă să abordeze cu încredere şi cu agilitate orice tip de teren, chiar și cel accidentat. Din punct de vedere estetic, cea mai vizibilă modificare suferită de nobilul SUV o reprezintă garda la sol mărită. Aceasta a fost înălțată cu 8 cm comparativ cu versiunea de serie.

Pe aripa dreaptă a fost montat un snorkel, un accesoriu indispensabil pentru un vehicul off-road. Rolul lui este acela de a modifica felul în care aerul ajunge la motor. La trecerea prin văi sau prin râuri adânci apa este împiedicată să ajungă la motor. În plus, răcirea aerului ce intră în motor prin snorkel va fi mai eficientă.

Sub caroserie și-a făcut loc un set de roți mai mari, mult mai potrivite în regim off-road. Cullinan a fost „încălțat” cu jante de 20 de inch și anvelope off-road Mickey Thompson Baja Boss X de 33 de inch.

Acest Cullinan costă aproape jumătate de milion de euro

Mașina a mai primit o serie de componente specifice modelelor off-road. Este vorba despre un sistem de evacuare nou și de scuturi de protecție speciale față/spate. În același timp, pe plafon există un sistem de fixare pentru accesoriile suplimentare (portbagaj suplimentar, cort, scară, canistre etc). În plus, în față a fost montat un roll-bar pe care au fost montate șase proiectoare.

Rolls-Royce Cullinan de serie ascunde sub capotă un motor V12 de 6,75 de litri, care livrează 563 CP şi 850 Nm de cuplu. Specialiștii de la Delta 4×4 nu au dezvăluit specificațiile tehnice ale versiunii camper, însă cu siguranță bagajul de putere este mai mare în acest caz.

Transformarea lui Cullinan are un preț pe măsură: 150.000 de euro. Cum prețul de bază al modelului este de circa 280.000 de euro, acest Cullinan ajunge să coste în jur de 430.000 de euro

Sursa: Autoblog