Acesta este noul Volkswagen Passat Alltrack, adică un Passat B8 Variant care încearcă să arate ca un SUV, deşi ştie toată lumea că nu e altceva decât un break de familie.
Pentru a-i atrage pe clienţii mai aventurieri din fire, nemţii au montat o suspensie care oferă o gardă la sol mai mare cu 27,5 mm faţă de versiunea standard, precum şi protecţii din plastic negru pentru praguri, spoilere şi aripi.
Totodată, componentele esenţiale de sub caroserie sunt protejate de scuturi din oţel inoxidabil, ceea ce e întotdeauna binevenit.
Evident, echiparea standard include sistemul Haldex de tracţiune integrală 4Motion, în vreme ce sistemul electronic de control al tracţiunii oferă, în plus faţă de versiunile obişnuite, un mod Off-road, pe lângă Eco, Normal şi Sport.
Tot în echiparea standard intră şi un set de jante de 17 inci, dar doritorii pot alege (opţional) modele de 18 sau 19 inci.
Gama de motorizări include două unităţi pe benzină (1,4 litri TSI cu 150 CP şi 2,0 litri TSI cu 220 CP) şi trei dieseluri, toate cu o capacitate cilindrică de 2,0 litri (150 CP, 190 CP sau 240 CP). La capitolul transmisii, breakul german cu valenţe de SUV poate fi echipat fie cu o cutie manuală cu şase trepte, fie cu o automată DSG cu şase trepte şi ambreiaj dublu.
Noul Volkswagen Passat Alltrack va fi prezentat în premieră mondială la Salonul Auto Geneva 2015 şi va fi pus în vânzare în toată Europa până în luna septembrie.