Noul Megane 4 nu va mai veni şi în caroserie coupe sau cabrio, în schimb vom avea, pe lângă hatchback-ul şi GT-ul proaspăt lansate, şi o caroserie sedan! Aceasta va înlocui actualul Fluence, Megane Sedan fiind, de data asta, o maşină identică cu hatch-ul din punctul de vedere al platformei şi dotărilor. Renault renunţă aşadar, se pare, la ideea unui sedan mai ieftin, deşi rămâne de văzut dacă vor strica suspensiile noii berline aşa cum au făcut în generaţia a doua de Megane Sedan, pentru a se potrivi drumurilor grele din Est.
Transmisia automată e suplimentată de padele pe volan, pentru schimbarea manuală a treptelor pe GT
Vârful de gamă în privinţa motorizărilor este Energy TCe205 de pe GT, cuplat cu o transmisie EDC cu dublu ambreiaj şi şapte trepte. Motoarele pe motorină ajung până la 165 CP, cu Diesel Energy dCi 165, cuplat cu o transmisie EDC cu şase trepte, disponibil din 2016 tot pe GT. Pe versiunea normală avem de la început o gamă cu puteri moderate şi accent pus pe consum foarte mic de carburant:
– Diesel: Energy dCi 90, Energy dCi 110, cuplat cu o transmisie dublu-ambreiaj EDC în şase trepte, şi Energy dCi 130.
– Benzină: Energy TCe 100 şi Energy TCe 130, ultimul poate fi cuplat cu transmisia EDC în şapte trepte.
Renault mai anunţă o versiune extrem de economică, un hibrid diesel-electric „Hybrid-Assist” capabil să consume sub 3 litri / 100 km şi să emane în medie 76 g CO2/km. Această versiune va fi disponibilă din 2017.
Preţurile pentru noul Megane nu au fost încă anunţate, însă maşina va ajunge în showroom-uri spre finalul lui 2015, iar oficialii Renault ne-au asigurat că firma va păstra tradiţia preţurilor accesibile, în special atunci când sunt raportate la concurenţă.