Noul Renault Espace: monovolumul de familie s-a transformat într-un SUV atletic și elegant
În 1983, Renault lansa în premieră conceptul Espace, un model de referință care de-a lungul deceniilor următoare a fost adesea imitat. În timp, Espace și-a câștigat statutul de mașină emblematică timp de cinci generații. La 40 de ani distanță, constructorul francez dezvăluie noul Espace, un SUV cu cinci sau cu șapte locuri, care va continua ofensiva Renault pentru consolidarea poziției sale în segmentele C și D.
Prezentat cu un spirit revoluționar încă de la început, Espace a evoluat în permanență în concordanță cu vremurile. Noul Espace are alura unui SUV cu design atletic și elegant, iar versiunea Esprit Alpine adaugă un aspect sportiv. Păstrând acelaşi ADN al predecesorilor săi cu cinci sau șapte locuri, Espace rămâne cel mai spațios model din gama Renault. Alegerea materialelor sofisticate și a finisajelor pune în valoare caracteristicile sale de top, ce includ un plafon panoramic din sticlă de 1 m², mai mare decât oricare altul de pe piață.
Noul Espace este, de asemenea, modern și dotat cu tehnologie de ultimă generație în zona habitaclului și sub capotă. Beneficiază de toate dotările de conectivitate necesare șoferului și pasagerilor săi, având grijă totodată de amprenta sa asupra mediului. Noul Espace oferă performanță și siguranță rutieră la cel mai înalt nivel pentru toți pasagerii datorită platformei CMF-CD a Alianței, șasiului său special creat și celor 32 de sisteme de asistență.
Autonomie de până la 1.100 KM pentru noul Renault Espace
Dimensiunile sale exterioare sunt mai reduse și este cu 215 kilograme mai ușor decât predecesorul său, fiind echipat cu un grup motopropulsor complet hibrid E-Tech ultraeficient de 200 de cai putere. Consumul de combustibil scăzut (4,6 litri la 100 de kilometri) îi oferă o autonomie de până la 1.100 de kilometri, iar bateria nu are nevoie de încărcare exterioară.
„Noul Espace este un vehicul important pentru a ne asigura și a confirma tranziția la un nivel superior în segmentele de piață. Păstrează ADN-ul celor cinci generații anterioare, prin imaginea specifică unui vârf de gamă, confortul, habitaclul și luminozitatea sa. De asemenea, a evoluat pentru a satisface noile cerințe ale clienților, cu un motor hibrid de referință și o experiență multimedia unică”, a declarat plin de entuziasm CEO-ul Renault, Fabrice Cambolive.