Expus la standul Nissan de la Salonul Auto de la Paris 2014, noul Pulsar confirmă ce am văzut în primele imagini oficiale şi afişează un design aliniat la aceeaşi parametri cu fraţii săi Nissan Qashqai şi Nissan X-Trail, în special în ceea ce priveşte partea din faţă.
În rest, compacta arată bine, şi are potenţialul să iasă din mulţime, mai ales într-o zonă suprasaturată a compactelor, unde Golf, Focus şi Astra fac jocurile momentan.
Am urcat în interior, unde interiorul te întâmpină cu un iz modern, însă materialele folosite sunt mai degrabă tari iar plasticul acoperă o mare parte din habitaclu. Consola centrală arată bine şi promite să fie uşor de folosit datorită designului simplificat.
Materialele de calitate au fost folosite în schimb pentru mânerele portierelor, însă Pulsar compensează cu scaune comode, care dictează o poziţie plăcută la volan. Comenzile sunt la îndemâna şoferului, aşa că din punct de vedere ergonomic, Nissan a făcut o treabă bună.
La fel stă treaba şi cu spaţiile de depozitare, care la prima vedere par generoase şi răspândite inteligent în habitaclu, în portiere, pe tunelul central şi în cotiera dintre scaunele din faţă.
Alt plus cu care vine Pulsar îl reprezintă bancheta din spate, zonă care oferă mult loc pentru cap, picioare şi genunchi, chiar şi pentru o personă cu înălţimea de 1,81 metri sau ceva mai înaltă.
Rămâne de văzut cum se comportă noul Nissan Pulsar pe drum, însă până atunci v-am pregătit alte materiale cu cele mai importante lansări de la Salonul Auto de la Paris 2014.